Inderdaad, het is tamelijk ouderwets taalgebruik. Maar voor 30 jaar geleden vind ik het indrukwekkendnee het was een jaar of twee in ulft in gelderland en dann noch een jaar of zo in antwerpen in belgie. Ik had het geluk dat ik in beede landen op school mocht gaan. maar dat is zeker al 30 jaar geleden nuje ziet het aan die manier hoe ik schrijf
I must admit I tried quite hard on that one sentenceyour french is better than my NL .... far far better.Let's say the only words i know are the one printed in the ingredient section of some products i see when i'm having breakfast :DDDD
inderdaad k'heb nog ouderwets nederlands gelezen maar soms verstond ik het niet lol nog van de middeleeuwenInderdaad, het is tamelijk ouderwets taalgebruik. Maar voor 30 jaar geleden vind ik het indrukwekkendnee het was een jaar of twee in ulft in gelderland en dann noch een jaar of zo in antwerpen in belgie. Ik had het geluk dat ik in beede landen op school mocht gaan. maar dat is zeker al 30 jaar geleden nuje ziet het aan die manier hoe ik schrijf
West vlaams is inderdaad een nederlands dialect, wij Nederlanders vinden het in ieder geval zeer vermakelijk om te horen
ow en voor Latijn, zie hieronder
Return to “%s” Other Languages
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest